Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Monetizace digitálního obsahu v českých médiích
Pavlović, Martin ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Monetizace digitálního obsahu v českých médiích Tato bakalářská práce pojednává o trendu přímé monetizace digitálního žurnalistického obsahu. Zpočátku mapuje vývoj zpoplatňování a zasazuje jej do kontextu proměn mediálních trhů po masovém rozšíření internetového připojení. Následně zkoumá další důvody, které k nástupu paywallů vedly, jednotlivé typy přímé monetizace a diskutuje vybrané aspekty, jež úspěšnost zpoplatňování ovlivňují. Teoretická část je uzavřena diskuzí o některých problematických stránkách přímé monetizace a definicí základních postupů, jimiž se vydavatelé snaží získávat nové předplatitele. V praktické části je provedena analýza nabídek digitálního předplatného u vybraných českých médií a marketingových aktivit, kterými jejich prodeje podporují. Posléze je rozebírán vlastní spotřebitelský výzkum týkající se postojů českých čtenářů ke zpoplatněnému internetovému obsahu a jejich preferencí v různých aspektech jednotlivých nabídek, jako jsou například cenová hladina nebo periodicita hrazení předplatného. V rámci praktické části byly provedeny také tři rozhovory se zástupci médií, která nějakou formu přímé monetizace využívají, přičemž získané poznatky jsou využívány napříč prací.
Hromadné sdělovací prostředky v informační společnosti
Vydrař, Štěpán ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Hlaváč, Jindřich (oponent)
Tato práce se zabývá masmédii a vlivem, který na ně má vývoj v informačních a komunikačních technologiích. Cílem práce je čtenáře seznámit se všemi aspekty, které s sebou tento vývoj přináší. První část práce je zaměřena na ujasnění používaných pojmů a uvedení do problematiky masmédií skrze pohled do jejich historie. Ve druhé části se pak práce podrobně zabývá současnou podobou masmédií. Objasňuje jejich zábavnou funkci, stanoví místo pro internetové zpravodajství, popisuje aktuální trendy spojené s používáním internetu. Zabývá se současnou krizí, kterou tištěná masmédia procházejí a představuje čtenáře jako prvek, který v komunikaci s masmédii přestává mít jen pasivní roli. Práce se také zaměřuje na vliv, který masmédia ve společnosti mají. Třetí kapitola je pak věnována průzkumu mezi novináři a osobnostmi zabývajícími se masmédii, ale také mezi laickou, neodbornou veřejností. V něm jsou předem stanovené předpoklady konfrontovány se zjištěnými fakty.
Zhodnocení dopadů zavedení poplatků za vjezd do centra města
HELCLOVÁ, Barbora
Cílem této bakalářská práce je analýza zavedení a provozování mýtného ve vybraných městských aglomeracích, se zaměřením na finanční hledisko. Úvodem vysvětlí formou literární rešerše základní dopravní pojmy, nastíní vývoj silniční dopravy do současnosti a poukazuje na její negativní efekty a požadované vlastnosti. Dále se zabývá vysvětlením fungování odlišných typů technologie systémů na výběr mýtného ve městech a porovnává zavedené ceny a podmínky provozování tohoto dopravního systému ve vybraných velkoměstech z celého světa. Další kapitola je zaměřena na analýzu zavedení a provozování mýtného v zpoplatněné zóně centrálního Londýna včetně popisu systému na výběr mýtného a způsobů jeho placení. Výsledkem této kapitoly bude vyhodnocení celkového přínosu zavedeného mýta a určení, zda bylo dosaženo plánovaných cílů. Poslední kapitola navrhuje a řeší možné způsoby zavedení, provozování a financování mýtného systému v podmínkách České republiky.
Využití některých typů SMS v E-commerce
Hřebabecký, Jan ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Bébr, Richard (oponent)
Práce si klade za cíl poskytnout ucelený pohled na problematiku využití SMS zejména v oblasti internetu. Vysvětluje základní pojmy jako jsou e-commerce, SMS, Premium SMS, Mikroplatební SMS, MT Billing a další. Značná část je věnována obchodní stránce využití SMS v oblasti zpoplatnění internetových služeb a obsahů. Zmíněny jsou i některé technické aspekty zavádění SMS Mikroplateb na internetu. Nastíněny jsou rovněž kategorie možného využití SMS Mikroplateb na internetu. Po vymezení základního rámce SMS služeb využitelných pro internetové zpoplatnění se práce dále věnuje důvodům vzniku a uplatnění SMS Mikroplateb v prostředí internetové reality, projektu SMSden.com a jeho konkrétním přínosům v oblasti internetového zpoplatnění obsahů a služeb. V části zaměřené na praktickou stránku zavádění služby SMSden.com je popsán postup zavádění na konkrétním příkladu zpoplatnění článků internetového časopisu. Následuje část věnovaná statistikám využití SMS Mikroplateb na českém internetu, získaným ze systému SMSden.com a jejich zhodnocení. V závěru jsou uvedeny možné směry budoucího vývoje v oblasti SMS zpoplatnění a využití služeb založených na Premium SMS, zhodnoceny přínosy, ale také možné nevýhody postupného zavádění SMS zpoplatnění a SMS služeb zpoplatnění umožňujících.
Elektronické mýtné
Kudela, Jan ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Eisler, Jan (oponent)
Ze silniční dopravy se přechází k jejich negativním účinkům, externality, externí náklady jako znečištění ovduší, kongesce..Dále nástroje zpoplatnění silniční přepravy ,silniční daně, uživatelské poplatky, mýtné, elektronické mýtné, mikrovlnná a satelitní technologie, zpoplatnění v Evropské Unie, Německo, Rakousko, Švýcarsko, mýtné v Londýně, elektronické mýtné v České republice, výběrové řízení, Kapsch, faktory výběru, způsoby platby, kontrola plateb mýtného, zpoplatnění na silnicích 1.třídy, mýtné kalkulace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.